Pages

Wednesday, March 28, 2012

VESPA oh VESPA

Piaggio Vespa GTS


aku teringin betul dengan vespa ni..vespa okay..kalau ckp vespa jangan la dok bayangkan vespa dolu-dolu macam atuk2 kita pakai..

ni vespa baru..

macam ni..black and white..eish cantik btullah!

Piaggio Vespa GTS
Hah! tak ke comey tu..

lagi gambar..

Piaggio Vespa GTS

Piaggio Vespa GTS
Merah pun comey..


Kalau petang2 bawak gi kedai minum teh tarik ke..ee comey nyee!suke!!
Tapi price die je lah yang aku tak suke

paling murah pun RM10k!eeeee tension betul aku!

Tapi laki aku memang tak berkenan dengan vespa ni..malu la die kata nk bawak kalau nak pegi keje ke..jumpa client ke..comel sgt!macam pompuan katanye..muahahah!

So, simpan je lah angan2 nak beli..lagipun aku tak reti nak bawak moto..
hmmmmmmmmmmmmm.. cane tuh








No comments:

Post a Comment