Pages

Friday, December 3, 2010

Berbaju kurung di hari jumaat




Tense!Pagi tadi bangun lambat n x sempat nk iron baju, so capai je baju kurung ni.Dah lama benor aku x pakai baju kurung, hrni mcm ayu sket la...ngeh ngeh ngeh!berbaju kurung biru....hahha!err..mcm ade je lagu baju kurung mcm tu.

cop!harini aku pakai baju kurung cotton color biru:) Aku tengok skrg ni tengah musim baju kurung kain cotton,lawa2 jugak, haritu pg Jakel..macam2 kain cotton ade, dari yg murah RM10 ke mahal beratus ratus, semua ade..tapi aku bukan stok pakai baju kurung, so x berminat nak beli la..if keje gomen lain laa, banyakla koleksi gamaknye...tapi akak buat baju kurung masa raya je..haha!Lagi satu baju kurung cotton ni pun banyak yang jual siap..yang biasa aku tgk 59.90 je sepasang!bolehla..dpd nk pg cari kain n tempah lagi..tolaktambahdarabbagi sama je cost nye..kan!

Selain baju kurung biasa, baju kurung pahang pun dh jd trend skrg, bolehla mempelbagaikan fesyen baju kurung kan, kalau asyik yg biasa tu boring laa..kan!

Lagi satu aku suke tengok Ana Rafali,always pakai baju kurung je bila perform,sweet je..tp entah2 itu utk identity je kot..tp xpela..at least die promote jgak ke'sweeta'an baju melayu tu..:)

Anyway..hari ni Jumaat, so saya manis berbaju kurung..:)(ayat perasan..meluat je ek)

No comments:

Post a Comment