Pages

Saturday, July 16, 2011

The Manhattan Fish Market restaurant

Bila Friday je mula la aku mencari-cari tempat nak berjimba ..haha!bukan apa..memenuhkan masa lapang..kan lunch 2 jam...ahaks!

semalam menyinggah la kat Midvalley..ada sebab tau..bukan sesaje je.kakak aku kirim hand bag yang exactly mcm aku belikan mak tu...ade ke nak ambik yang mak punye?tak patut betul kakak aku..dahla hadiah hari ibu..

hmm nilah handbag die



Cantik ke?biasa-biasa je tapi boleyla..available at Hurley Collection, Midvalley

ok.. back to my story...Lunch at The Manhattan fish market at Midvalley
Apa yang special sangat kat sini..
Hehe!aku kalau time makan memang suke cari restaurant yang ade promotion2 yang best. Tak kisahla..buy 1 free one ke, 50% ke..free drinks ke..kan jimat.. btul tak?

Untuk masa sekarang ni The Manhattan Fish Market ade promotion!
hah ni promo die -->

FREE 2 drinks and 2 soups of the day for any platter order!
all starters, salad and dessert at 50% with any platter order!
jimat kan?kan? :)

Platter tu apa?Ni die platter nya...

 Seafood platter

 Giant Fried Platter

 Premium Flaming Seafood Platter..apa beza dgn seafood platter?tak nampak kemain gah lagi ikan sekor kt atas pinggan tu..?

Lobster Platter..hambik RM109.90!

 Drinks and soup of the day



 Waiter tu siap bakar depan mata tau..memang purposely buat gitu..aku siap suruh die buat 2 kali sebab nak snap pic ni..hahah!

 My seafood platter, RM 52.90 :) dig in bebeh!

Since aku makan berdua je dgn Cik Na, memang tak habis ya...perut naik senak, aku rasa untuk 3 org ok la kot..kalau berdua je memang sesak nafas nak habiskn tau..nampak je mcm sikit..

Midvalley outlet..nampak tak waitress tu siap pegang sepanduk untuk promotion tu..ahhaha!


If in KL, The Manhattan Fish Market Restaurant ade dekat Midvalley, Sogo, Pavilion and Ampang Park


For more info, sila lah google yek!




No comments:

Post a Comment