Pages

Wednesday, September 14, 2011

The Journey begins..

Monday, 12th September 2011

Bermulalah kehidupan aku yang super busy. Selain cuti raya yang panjang sangat & rasa agak malas nak buat keje...

 Semester baru bermula harini. Part of my heart tak sabar nak teruskan semester baru ni sebab rindu dengan waktu2 busy buat assignment, presentation, duduk berejam kat Starbucks buat ssignment with classmate and tak sabar nak habeskan Master ni but...another part of my heart menjerit jerit mintak tolong taknak study lagi dah!Kalau boleh menjerit, kering anak tekak kot..sebab dah tak larat dah..11 years kot kat itm, muak tak muak?

This new semester will be challenging for me. Selain ambik killer subject, 4 subject part 5 Master In Business Studies, bukan nak poyo lah, tapi aku sendiri macam tak percaya nih aku dah part 5 dowh..diam tak diam dah masuk tahun ketiga ni, kalau bukan sebab Uitm start this new semester on September, dah nak habes dah part 5 aku..huhu!

Go baby Go!


Arghh!other than that aku sangat stress nak buat persiapan kawen la..kalau nak harap lelaki, dorang senang je macam takde apa2 je..Kalau aku nak buat2 tak tau pun tak boleh jugak, nanti tak siap,kot terlupe nak beli songkok ke..tak ke naya?tak bersongkok la pengantin lelaki..

adoii makk!pening la!


Office jangan cerita la..kat office baru macam responsibilities aku, macam2 benda nak kena buat..takpela..new office, new job,new challenge!
buat je lah kan..ater cari pengalaman....selain duitlah kan!tak nak keje dok la rumah..ye tak?


Kalau bolehla....

sekarang ni nak je aku fly ke Langkawi ke, Redang ke nak tenang kan fikiran..phew!Setakat 2 hari 1 malam dalam negeri udahla..tak yah nak poyo sangat nk egi oversea..

best betul kalau dapat baring2 dekat tepi pantai,duduk kat kerusi malas, dengar ombak sambil pakai sunglasses+bikini +pario..sambil2 tu minum fresh orange...

Damn it!I miss beaches so much!

Tapi apa nak buat, dah nak kawen lagi 2 months, tak dapek la aku nak pegi beach, karang hitam or u prefer to call it tanned, konon lah tanned..padahal terbakar kulit!, terkejut pulak mak aku, apsal anak die mendung je masa bersanding tu kan..


Arghh!tension!terpaksa pujuk hati sendiri...sabarla..lagi 2 months lepas tu boleh la nak pegi beach ke island ke whatsoever!


How about this one..



or macam ni...



or this..



Or romantically watching sunset with your love ones...



perhaps this spa indulgence..




Be strong bebeh..the time will come!

No comments:

Post a Comment