Pages

Monday, June 6, 2011

Fahrenheit 88 & Mirrorcle

Last week was my first time to Fahrenheit 88. Maklumla..keje kat PJ, duduk D'sara.Memang jarang la aku turun KL.Kalau ade hal or nak cari barang barula aku rajin nak menempuh jem kt area Bukit Bintang tu, kalau tak jangan harapla aku nak pegi.

Masuk Fahrenheit ni sbenanye nak pegi Uniqlo, nak cari jeans.Ok jugak jeans Uniqlo ni..top macam biasa je, stok kain tshirt nipis2 tapi harga mahal, memang tak berkenanla kan.. Jeans pun aku beli kat Forever 21 yang ade promo RM49.90 tu. Berbaloi-baloi ;) tapi kalau nak yang berkualiti, aku prefer Levi's la..

Jalan -jalan & terjumpe 1 kedai ni Mirrorcle, kat Level 2 kalau tak silap. Baju semua murah-murah and fashionable. suke..suke!kalau macam aku..baju-baju yang seasonal/ ikut trend tu pakai sekali dua je..lepas tu tak pakai dah, so tak perlulah beli yang mahal sgt kan. Tak taulah orang lain kan..

Legging kat sini baru RM16.90, material tebal and macam2 design.Kalau kat Nichi legging RM39.90.Cardigan start from RM17.90 & macam- macam lagilah..


Uniqlo at Fahrenheit 88

Mirrorcle Outlet
 
Accessories -Belt, earring, scarf..etc

 


 Brown Belt with round buckle- good material RM17.90 ;D
 Electric Blue top - RM17.90 ;D

 Skirt/can wear as dress also - RM19.90
 Mirrorcle
Lot No. 2-07 & 2-08
Tel: 603-21433813

Happy Shopping!

No comments:

Post a Comment