Pages

Friday, February 10, 2012

My favorite FitFlop!

Lately, selalu je sakit pinggang. Selalu perempuan ni sakit pinggang sebab nak period. But it's not the time yet. Confirm lah sebab pakai high heels selalu.Oh no!!!aku dah tua sangat ke?wuwuwuwuu!

Aku pulak jenis yang tak biase kalau tak pakai heels. Paling tak pun pakai wedges. Beli selipar pun yang tebal tu, at least takdela rendah sangat kalau jalan, maklumlah akak memang rendang sikit. :) Tapi lepas incident kasut bala tu menjatuh kan air muka aku & menyebabkan kaki aku terseliuh kat business faculty masa balik dari kelas tu & menyebabkan aku dibahan kan dgn budak2 ni.. memang haramm la nak beli lagi selipar camtu. Ko bayang kan la dah pakai vouge2, bawak buku2 ilmiah & dengan semangat nak balik kelas tetibe terpelecok(memang habit sbenanye..hah!jangan mengata, nanti ko pon jatuh!tak caye try ah)
Haiah..sejak tu aku memang sakit hati dengan selipar camtu!

Tapi kena beli jugak selipar ni, alasan: nak pegi langkawi.hehee!survey punye survey jumpe la kasut Fitflop ni..memang comfortable la..dah try banyak kali tp harga die pulak tak comfortable.Heh!
Sampai la lagi 1 hari nak pegi Langkawi baru aku beli.


Design : The Luna
Color: Black
Price: RM299

The Walkstar in Red

MeMula nak beli design The Walkstar in Red tapi kang x sesuai pulak nak pakai kat ofis..vogue2 tetibe kasut merah, tak cun lah kan!One more reason sebab The Walkstar ni murah sikit RM269!
so ambik pilihan selamat jugak lah, Black!

Ahhh..sebab harga die yang boleh bagi menangis lah untuk sepasang selipar kan(bagi aku mahal lah..kalau kaye murah je tu), kasut ni memang selesa sangat2!


Happy with my Fitflop @ Langkawi!

No comments:

Post a Comment